Definicja pojęcia - Social media. Social media (serwis społecznościowy) – serwis umożliwiający szybką wymianę informacji i gromadzący użytkowników o podobnych zainteresowaniach czy poglądach.
ZOBACZ GDZIE MOŻESZ NAS ZNALEŚĆ W SIECI :
Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będących własnością Facebook,
Twitter– serwis społecznościowy , użytkownik może wysyłać i odczytywać tak zwane tweety (czyt. tłity). Tweet to krótka wiadomość tekstowa (maks. 140 znaków) wyświetlana na profilu autora wpisu oraz pokazywana użytkownikom.
ALLEGRO
Allegro.pl – największa polska platforma transakcyjna on-line. Allegro to internetowa platforma handlowa umożliwiająca przeprowadzanie transakcji. Umożliwia przede wszystkim wystawianie na sprzedaż przedmiotów posiadanych przez użytkowników.
Instagram – fotograficzny serwis społecznościowy hostingu zdjęć, połączony z aplikacją o tej samej nazwie (dostępną obecnie na systemy operacyjne Windows Phone, iOS oraz Android)[1], który umożliwia użytkownikom robienie zdjęć, stosowanie do nich filtrów cyfrowych oraz udostępnianie ich w różnych serwisach społecznościowych
PRINTEREST
Pinterest – serwis społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych. Oprogramowanie Pinterestu umożliwia użytkownikowi publikowanie fragmentów wizualnych stron internetowych w jednym miejscu i ich tematyczne segregowanie. Inny użytkownik może „polubić” poszczególne elementy, skomentować je oraz umieścić w swojej kolekcji
BLOGGER
Blogger – darmowy serwis blogowy stworzony w roku 1999 przez Pyra Labs a następnie przejęty i rozwijany przez Google w 2003. Zsynchronizowany z serwisem Picasa Web Albums[
TUMBLR
Tumblr – platforma mikroblogowa. Pozwala użytkownikom tworzyć wpisy w kategoriach: tekst, obrazek, klip wideo, plik dźwiękowy, link, cytat, dialog. Serwis powstał w 2007 roku, a jego założycielem jest David Karp.